Miksi tarvitsen CMS prosessia kuntoklubiini?
Jos haluamme asiakaspalvelumme olevan sillä tasolla kun sen pitää, on meillä oltava prosessi sitä varten. Sinullakin on varmasti ollut työntekijöitä, joilla asiakaspalvelu käy kuin luonnostaan ja toisia taas joutuu vähän enemmän opastamaan. Prosessoimalla tämä kaikki, tekemällä toimintamallit saadaan asiat sujumaan juuri halutulla tavalla. Toimintamallia tarvitsemme jokaiseen asiaan… pienimmästä suurimpaan! Kun kaikki toimivat saman mallin mukaisesti ja samalla tavoitteilla, asiakaspalvelusta tulee jouhevaa, miellyttävää ja se koetaan loistavana! CMS kuntoklubeilla yli 95 % asiakkaista on poikkeuksetta suositellut klubiamme!
Toimintaprosessin merkitys on myös siinä, että klubillamme tehdään vähemmän virheitä ja asiat ovat kontrollissa. Toimintamallin avulla pystytään pitkäjänteisesti rakentamaan klubia haluttuun suuntaan. Tällaiset asiat nostavat klubin arvoa, vaikkakaan ajatuksena ei ole myydä klubia. Omasta logostasi syntyy varsinainen tavaramerkki alueellasi. Klubisi tunnetaan korkeista eettisistä ja moraalisista arvoista ja se jos jokin muuttuu ajan mittaan runsaaksi asiakasvirraksi.
Kun toimintamalli on kunnossa:
– tiedät aina täsmälleen, kuinka paljon on myyty…
– tiedät kuinka asiakkaasi viihtyvät klubillasi…
– sinun tuloksesi seuraa budjettiasi…
– kassavirtasi seuraa budjettiasi…
– työntekijäsi antavat parasta palvelua asiakkaillesi…
– tiedät kenet kannattaa palkata myyjäksi…
– tiedät kuinka paljon myyjän tulee myydä…
– tiedät kuinka paljon myyjälle tulee maksaa…
– tiedät millä tasolla tulee tehdä puheluja, myyntitapaamisia ja kauppoja ja millä prosentilla niissä on onnistuttava…
– tiedät mikä motivoi asiakkaitasi treenamaan säännöllisesti…
– tiedät miten jäsenet tuovat ystäviä klubillesi…
– tiedät todellisen syyn, jos joku lopettaa klubillasi…
– tiedät miten kommunikoit jäsentesi kanssa mahdollisimman tehokkaasti…
Me CMS: ssä olemme auttaneet kuntoklubeja jo vuodesta 1965!